آکیهیکو میورا، معاون اجرایی ANA، توضیح میدهد: «با آسانتر کردن ارتباط مهمانداران هواپیما با یکدیگر، آنها برای رفع نیازهای مسافران مجهزتر بلیط هواپیما خواهند شد. این دستگاههای شنیدنی تنها یک ابزار مهمی هستند که ANA در حال آزمایش آن است و ما مشتاقانه منتظر استفاده از آخرین پیشرفتهای فناوری برای بهبود هر جنبهای از تجربه سفر هستیم.
به لطف دستگاههای اصلی مانند Amazon Echo، Google Home و Siri اپل، فناوری صوتی در حال حاضر در خانههای ما وجود دارد. بنابراین، تعجب آور نیست که ببینیم فرودگاه ها و خطوط هوایی برای تقویت رابطه با مشتریان خود آن را اتخاذ کرده اند. به عنوان مثال، ایبریا به دارندگان کارت Iberia Plus اجازه می دهد تا از وضعیت پروازهای خود مطلع شوند و برای برخی از پروازها کارت پرواز دریافت کنند.
همین هفته، امریکن ایرلاینز اعلام کرد که در حال راه اندازی یک ابتکار جدید است که با استفاده از فناوری حالت مترجم Google Assistant، ترجمه بلادرنگ به 29 زبان را در سالن های Admirals Club خود در فرودگاه بین المللی لس آنجلس ارائه می دهد.
یک شبکه جهانی و پشتیبانی 24/7
دسترسی جهانی ما به شما امکان دسترسی به هر مقصدی در سراسر جهان را می دهد. اگر زمان سفر شما را کاهش دهد، تیم متخصص بلیط هواپیما مشهد شیراز ما همیشه بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد نهایی شما، استفاده از فرودگاه های کوچکتر که برای ترافیک خصوصی اختصاص داده شده اند، توصیه می کنند. و با پشتیبانی جهانی 24 ساعته، تیم ما همیشه در دسترس است.